Koronavirüs salgını nedeniyle Ramazan Bayramı'nda 4 günlük sokağa çıkma yasağı verilince 'evde bayramlaşma' gerçekleşmedi. Bayramlaşmalar cep telefonlarından sesli ya da görüntülü arama ile yapıldı. Ancak yaşanan yoğun görüşmeler nedeniyle hatlarda sürekli olarak sinyal sorunu yaşandı. Sesli aramalar sürekli olarak kesildi ya da karşı tarafa ulaşılamadı.
Vatandaşlar arama yaptıkları kişilere ulaşamayınca soruna çözümü WhatsApp üzerinden arama yaparak buldular. Birçok abone görüntülü olarak bayramlaştı.
GSM şirketleri abonelerden gelen tepkiler üzerine sosyal medya hesaplarından yaptıkları duyurularda, sorunların kendilerinden değil, diğer operatör şirketlerinden kaynaklandığını savundu.
AÇIKLAMA YAPTILAR
Türk Telekom, Vodafone ve Turkcell, Ramazan Bayramı nedeniyle telefonla bayramlaşmak isteyen vatandaşların aradıkları kişilere ulaşamaması nedeniyle yaşadıkları problemin kendi şirketlerinden kaynaklanmadığını iddia etti. GSM şirketleri, sorunun diğer operatörlere doğru yapılan aramalarda yaşandığını öne sürerken, görüşme esnasında kesilen hatlar yüzünden abonelerin kullandığı dakikalar iade edildi.
GSM ŞİRKETLERİ AÇIKLAMA YAPTI...
Vatandaşlar arama yaptıkları kişilere ulaşamayınca soruna çözümü WhatsApp üzerinden arama yaparak buldular. Birçok abone görüntülü olarak bayramlaştı.
GSM şirketleri abonelerden gelen tepkiler üzerine sosyal medya hesaplarından yaptıkları duyurularda, sorunların kendilerinden değil, diğer operatör şirketlerinden kaynaklandığını savundu.
AÇIKLAMA YAPTILAR
Türk Telekom, Vodafone ve Turkcell, Ramazan Bayramı nedeniyle telefonla bayramlaşmak isteyen vatandaşların aradıkları kişilere ulaşamaması nedeniyle yaşadıkları problemin kendi şirketlerinden kaynaklanmadığını iddia etti. GSM şirketleri, sorunun diğer operatörlere doğru yapılan aramalarda yaşandığını öne sürerken, görüşme esnasında kesilen hatlar yüzünden abonelerin kullandığı dakikalar iade edildi.
GSM ŞİRKETLERİ AÇIKLAMA YAPTI...


