Terme'de yaşayan bir vatandaş, yüksek gelen elektrik faturasına itiraz etti. 'Faturalandırmada yanlışlık yapıldığını' kabul eden YEPAŞ, fazla olan miktarın bir sonraki dönemdeki faturadan düşürüleceğini söyledi.
Samsun'da son dönemlerde elektrik sayaçlarının zamanında okunmaması, yaklaşık 40 ila 50 günü geçen ve birikerek yüksek meblağlara ulaşan elektrik faturaları vatandaşların tepkisine neden oluyor.
Özellikle sosyal medya platformlarında sayaç okuma, dağıtım bedeli, TRT payı gibi fatura içerisinde yer alan kalemlerin tüketicilerin veryansın ettiği bedeller olurken, YEDAŞ ve YEPAŞ'a her geçen gün tepkilerin dozu yükseliyor. Ev, işyeri ve ticarethanelere giden faturaları gören aboneler, YEDAŞ ve YEPAŞ'a itirazda bulunmaya başladı.
YÜKSEK FATURAYA İTİRAZ ETTİ
Terme'de yaşayan bir aboneye 1,954 TL gibi yüksek bedelli elektrik faturası geldi. Vatandaş ödemesini yaptı, faturaya itiraz etti. YEPAŞ'a şikayetini bildiren vatandaşa YEPAŞ yetkilileri geri dönüş yaptı. 'Faturalandırmada yanlışlık yapıldığını' kabul eden YEPAŞ yetkilileri, fazla olan miktarın bir sonraki dönemdeki faturadan düşürüleceğini söyledi.
MAĞDUR ETTİK, ÖZÜR DİLERİZ
Kendisini arayan YEPAŞ yetkilisinin telefon numarasını ve fatura bedelini paylaşan vatandaş, "Gelen yüksek faturama karşılık yapmış olduğum itirazdan dolayı dönüş yaptılar. 'Son üç aylık faturanızda yanlışlık yapılmış, ödemiş olduğunuz fazla tutar bir sonraki faturanızdan düşülecektir. Vermiş olduğumuz mağduriyetten dolayı özür dileriz.' dediler. Yorumu sizlere bırakıyorum. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" şeklinde paylaşım yaptı.
Son dönemde evine, işyerine normal faturanın üzerinde yüksek gelen elektrik faturalarına karşı vatandaşları duyarlı olmaya davet eden Termeli vatandaş, itiraz etmelerini ve yeniden okunmasını için YEPAŞ'a çağrı merkezinden şikayet dilekçesi bırakmalarını yönünde çağrıda bulundu.
İşte YEPAŞ'ın o fatura bedeli....
Samsun'da son dönemlerde elektrik sayaçlarının zamanında okunmaması, yaklaşık 40 ila 50 günü geçen ve birikerek yüksek meblağlara ulaşan elektrik faturaları vatandaşların tepkisine neden oluyor.
Özellikle sosyal medya platformlarında sayaç okuma, dağıtım bedeli, TRT payı gibi fatura içerisinde yer alan kalemlerin tüketicilerin veryansın ettiği bedeller olurken, YEDAŞ ve YEPAŞ'a her geçen gün tepkilerin dozu yükseliyor. Ev, işyeri ve ticarethanelere giden faturaları gören aboneler, YEDAŞ ve YEPAŞ'a itirazda bulunmaya başladı.
YÜKSEK FATURAYA İTİRAZ ETTİ
Terme'de yaşayan bir aboneye 1,954 TL gibi yüksek bedelli elektrik faturası geldi. Vatandaş ödemesini yaptı, faturaya itiraz etti. YEPAŞ'a şikayetini bildiren vatandaşa YEPAŞ yetkilileri geri dönüş yaptı. 'Faturalandırmada yanlışlık yapıldığını' kabul eden YEPAŞ yetkilileri, fazla olan miktarın bir sonraki dönemdeki faturadan düşürüleceğini söyledi.
MAĞDUR ETTİK, ÖZÜR DİLERİZ
Kendisini arayan YEPAŞ yetkilisinin telefon numarasını ve fatura bedelini paylaşan vatandaş, "Gelen yüksek faturama karşılık yapmış olduğum itirazdan dolayı dönüş yaptılar. 'Son üç aylık faturanızda yanlışlık yapılmış, ödemiş olduğunuz fazla tutar bir sonraki faturanızdan düşülecektir. Vermiş olduğumuz mağduriyetten dolayı özür dileriz.' dediler. Yorumu sizlere bırakıyorum. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" şeklinde paylaşım yaptı.
Son dönemde evine, işyerine normal faturanın üzerinde yüksek gelen elektrik faturalarına karşı vatandaşları duyarlı olmaya davet eden Termeli vatandaş, itiraz etmelerini ve yeniden okunmasını için YEPAŞ'a çağrı merkezinden şikayet dilekçesi bırakmalarını yönünde çağrıda bulundu.
İşte YEPAŞ'ın o fatura bedeli....